Vitro Plus BV

Vitroplus behoort tot de top van varenkwekers van de wereld. En dan staat dat bedrijf dus gewoon in het mooie Burgh-Haamstede! Aan bedrijventerrein de Roterij worden al sinds jaar en dag varens gekweekt. Ook wordt er volop onderzoek gedaan naar allerlei innovatieve manieren van het telen van andere gewassen.

Binnenkijken bij Vitroplus kan tijdens de Open Bedrijvendag. Vooraf aanmelden verplicht, klik hier voor het aanmeldformulier.

Geef aan met hoeveel personen je komt en welk blok je voorkeur heeft. De blokken zijn als volgt: 

Blok 1: 13.00-13.45 uur
Blok 2: 14.00-14.45 uur
Blok 3: 15.00-15.45 uur
Blok 4: 16.00-16.45 uur

Let op; VOL = VOL!

Je kunt niet even binnenstappen aan de Rote…

Vitroplus behoort tot de top van varenkwekers van de wereld. En dan staat dat bedrijf dus gewoon in het mooie Burgh-Haamstede! Aan bedrijventerrein de Roterij worden al sinds jaar en dag varens gekweekt. Ook wordt er volop onderzoek gedaan naar allerlei innovatieve manieren van het telen van andere gewassen.

Binnenkijken bij Vitroplus kan tijdens de Open Bedrijvendag. Vooraf aanmelden verplicht, klik hier voor het aanmeldformulier.

Geef aan met hoeveel personen je komt en welk blok je voorkeur heeft. De blokken zijn als volgt: 

Blok 1: 13.00-13.45 uur
Blok 2: 14.00-14.45 uur
Blok 3: 15.00-15.45 uur
Blok 4: 16.00-16.45 uur

Let op; VOL = VOL!

Je kunt niet even binnenstappen aan de Roterij om een nieuwe plant uit te zoeken voor thuis, maar wanneer je het tuincentrum bezoekt, kan het zomaar zijn dat je daar een product treft van Vitro Plus. En ook in de plaatselijke supermarkt vind je in speciale cabines kruiden die onder LED licht geteeld zijn: Own Greens. Directeur John Bijl richtte in 1990 Vitro Plus op. “Vanaf het eerste begin ontwikkelden we producten die het antwoord zijn op de behoeften van de klanten en hun markt - een concept dat bij alle operaties leidend was. Vandaag de dag geldt dit niet alleen voor ons uitgebreide assortiment varens, maar ook voor de informatie en adviezen die we verstrekken over het groeiproces en onze marketingstrategie. Dit staat centraal in hoe we denken en in wat we doen.”

Locatie